A karácsonyi halvásárlás sok háziasszony rémálma, de idén könnyebb a helyzet: egy interaktív halértékesítési térkép mutatja, hol lehet friss pontyot, harcsát és süllőt beszerezni közvetlenül...
Felválthatja az elavult SMS-értesítést az appos, e-mailes visszajelzés: ez is a vírus hatása?
Jelenleg a nagyvállalatok körében az online banki átutalás a legnépszerűbb elektronikus szolgáltatás, azonban a mobil applikáción történő bankolás lehetőségével egyelőre még kevés cég él - derül ki a K&H nagyvállalati felmérésből. A következő néhány hétben, hónapban azonban az online ügyintézés még jobban felértékelődhet, és még több ügytípusra kiterjedhet, hiszen a pénzügyek akkor sem állnak le, ha otthonról kell dolgoznunk vagy már az országhatárokat is lezárták.
A lakosság részéről egyértelmű az igény, hogy a legtöbb banki szolgáltatás interneten is elérhető legyen, hiszen jóval egyszerűbb, gyorsabb és bárhonnan elintézhető, de vajon lépést tartanak-e ezzel a nagyvállalatok, és ha igen, milyen elektronikus szolgáltatásokat és csatornákat használnak leginkább. A K&H nagyvállalati felmérése arra kereste a választ, hogy mennyire nyitottak a hazai, 2 milliárd feletti éves árbevételű nem-állami nagyvállalatok az online banki ügyintézés iránt.
A vírusjárvány kirobbanása előtt készült kutatásból kiderült, hogy a cégek is egyre inkább nyitnak az online világ felé. A válaszok alapján az látszik, hogy szinte mindegyik nagyvállalat él az online utalás adta lehetőséggel. Kétharmaduk a vállalati számlával kapcsolatos információknak is az interneten néz utána, céges bankkártyát 10-ből 6 vállalat, e-bankszámlakivonatot pedig minden második cég használ.
A kutatásból az is kirajzolódott, hogy a bankkártyás fizetést lehetővé tevő POS terminál egyelőre nem annyira elterjedt a nagyvállalatok körében, holott a készpénz helyett most különösen fontos lenne a bankkártyás fizetést előtérbe helyezni. A bankkártyát ugyanis általában egy ember használja, míg a bankjegyek rengeteg kézen mennek keresztül, növelve ezzel a vírusfertőzés esélyét.
Az online lehetőségekkel barátkoznak a cégek
A vásárlásokról, tranzakciókról szóló SMS értesítés az okostelefonok világában ma már régimódinak számít. A kutatás szerint viszont a cégek egy részének még mindig fontos, miközben a mobil applikáción, elektronikus csatornákon történő bankolás lehetőségét egyelőre kevés cég használja ki. A jelenlegi szokásokat azonban a koronavírusjárvány jelentősen átírhatja, és feltehetően egyre több cégnek kell megbarátkozni az online ügyintézéssel, hiszen a vállalat pénzügyei akkor sem állnak le, ha a dolgozói otthonról dolgoznak, vagy lezárták az országhatárokat.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








