A korábbi tendenciákhoz hasonlóan idén is az ingyenes hirdetések voltak a legkeresettebbek a használtpiacon, de nagy értékű áruk is szép számmal találtak gazdára.
A karácsonyi időszak egyik legkapósabb terméke a szaloncukor. Olyannyira, hogy idén például a fogyasztók 86 százaléka tervez is vásárolni magának az édességből. Ennek apropóján utánajártunk, a legnagyobb hazai áruházak milyen akciókkal várják vásárlóikat a fára vagy az alá való desszert kapcsán.
Arról korábban már beszámoltunk, hogy a magyarok kedvenc decemberi édessége egyértelműen a csokimikulás. Ebből tavaly egyébként 435 tonnányi, több mint 8 millió darab fogyott az üzletekből. A csokimiki mellett azonban az év végi ünnepeknek van egy másik nagy sztárja is, ez pedig a szaloncukor. A Magyar Édességgyártók Szövetségének kutatásából kiderült, hogy
A fára való édességből egyébként 3 500 tonna szokott fogyni, ami 6 milliárd forint bevételt hoz a gyártóknak. A friss kutatásból kiderült továbbá az is, hogy a magyar családok általában 1 kg szaloncukrot vesznek, de már nem minden családban szokás a fára akasztani az édességet. A felmérések szerint a fogyasztók 72 százaléka teszi fára a szaloncukrot, és innen eszi meg, a maradék 28 százalék azonban nem díszítésre, csak fogyasztásra használja a szaloncukrot.
A kutatásból mindezeken felül kiderült az is, hogy a hazai vásárlók kedvenc ízesítése a zselés, amit a kókuszos és a karamellás követ. Legkevesebben pedig a gumicukros, a konzum és a meggyes ízűeket szeretik. Az átfogó kutatás tükrében és a szaloncukor láz kapujában mi is kíváncsiak lettünk arra, hogy a legnagyobb magyar áruházak milyen szaloncukorárakkal várják a fogyasztókat. Mindez már csak azért is érdekes, mert az elérhető adatok szerint, a termékek 46 százalékát hipermarketek értékesítik.
- Spar: a Stühmer tejtrüffel szaloncukor (225 gramm) 1 999 forint helyett 1 199 forintba kerül, míg a Milka szaloncukrok (330 vagy 350 gramm) 1 999, a Lissé szaloncukrok (310 gramm) pedig 1 199 forintba kerülnek. Mindezek mellett a Bonbonetti szaloncukrokért (345 gramm) 1 099, a Vadászokért (315 vagy 350 gramm) pedig 1 999 forintot kell kiperkálni.
- Tesco: a Bonbonetti szaloncukor (345 gramm) 1 099, a sajátmárkás 300 grammos kiszerelésben kapható desszert 999, míg a Szamos válogatás (150 gramm) 1 399 forintba kerül. Ezen felül a Milka 338 vagy 350 grammos különböző ízű szaloncukrai 2 299 forintért vihetők haza.
- Aldi: a 150 grammos szaloncukorválogatása 999 forintba kerül.
- Interspar: az étcsokoládés szaloncukor narancsos zselés, kókuszos-rumos-kakaós vagy banánhabos ízben kilónként 949 forintért kerülhetnek a kosárba.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








