A fővárosi temetőkben drasztikusan csökken a sírhelyek újraváltási aránya: koporsós temetkezéseknél mindössze 4, urnáknál pedig 10 százalék a megújítás.
A Pöttyös Túró Rudi közkedvelt a magyarok körében, és a Pöttyös márka ismertsége rendkívül magas a magyar lakosság körében. A Pénzcentrum a 2017-es Coop Rallyn járt a FrieslandCampina mátészalkai gyárában, ahol a legilletékesebbet, Szautner Péter vezérigazgatót kérdeztük a Túró Rudi jövőjéről.
A vezérigazgató úgy látja, hosszú távon is biztos helye van a magyar élelmiszerpiacon és a magyar fogyasztók kosarában a Pöttyös Túró Rudinak, ami egy népszerű tejtermék és kedvező alternatíva az édességek között. A termék friss tejből készült alapanyagai között megtalálható a friss túró, a tejszín, és a vaj is. A klasszikus termékhez képest 30 százalékkal kevesebb cukrot tartalmazó Fitt Pöttyös termékcsalád pedig már joghurtos bevonattal készül a csokis helyett, így a tejhányad ebben a termékben még magasabb. A Fitt Pöttyös Túró Rudi ráadásul egy kitűnő fehérjeforrás is, ugyanis a 100 grammban lévő fehérjemennyiség már eléri azt a szintet, ahonnan egy termék fehérjeforrásnak tekinthető.
A kalcium hasznos a csontoknak, a fehérje pedig az izomműködéshez nélkülözhetetlen, ugyanakkor a csontokra is jó hatással van. A Fitt Pöttyös Túró Rudi így a desszertek között egy tápláló és egészséges alternatívának számít. Így az a kérdés is nyitott, hogy tervez-e a cég teljesen cukormentes Túró Rudit a piacra dobni.
Szautner emlékeztetett arra, hogy két évvel ezelőtt, amikor a laktózmentes Túró Rudit bevezették, már egyértelmű volt, hogy a termékfejlesztésekkel elmozdulnak egy funkcionálisabb irányba is. Ennek az az oka, hogy vannak olyan fogyasztók, akik vagy valamilyen egészségügyi okból, vagy személyes preferencia szempontjából inkább a csökkentett cukortartalmú vagy a laktózmentes termékeket választják. Fontos, hogy a laktózérzékeny fogyasztók is hozzájussanak a jó minőségű és márkás tejtermékekhez, ne kelljen ezekről lemondaniuk.
Ebbe az irányba fontos lépés volt a 2016-ban bevezetett laktózmentes Pöttyös Túró Rudi és az idei évben a csökkentett cukortartalmú Fitt Pöttyös Túró Rudi bevezetése is. Ezzel együtt azonban a Pöttyös Túró Rudi elsősorban egy édes tejtermék, amit desszertnek, snacknek fogyasztanak a legtöbben, ezért a cégnek az ízben el kell találnia, és be kell tartania azt az egyensúlyt amit a fogyasztók és az egészségtudatos vásárlók is elvárnak egy ilyen terméktől, amely már generációk óta fontos szerepet tölt be a magyar fogyasztók életében.
A vásárlók körében az új Fitt Pöttyös termékcsalád egyértelműen népszerű lett, és sikert aratott. 2017 elején vezették be az új termékeket, amiből jelen pillanatban is a tervezett volumen felett gyártanak és értékesítenek. A Fitt Pöttyös Túró Rudi egyértelműen növelte a Pöttyös fogyasztói bázisát, ami azt jelenti, hogy olyan egészségtudatos fogyasztókat is bevonzottak így, akik lehet, hogy a Pöttyös márkát kedvelték eddig is, de nem biztos, hogy rendszeresen fogyasztották.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Fontosak a vásárlók
Megszavaztatta a facebookozókat a Pöttyös Túró Rudi gyártója, hogy melyik ízt hozzák vissza a boltokba. A meggyes-mákos íz nyert, így október végétől újra kapható lesz a termék az üzletekben.
Fejlesztik az üzemet
Mátészalkán 2014-ben volt az utolsó nagy fejlesztés, ekkor épült meg a desszertüzem, ahol most a Milli krémtúrók és a vajkrémek is készülnek. Jelenleg egy öt éves fejlesztési ciklus elején van a cég, ez kapacitásbővítést és technológiai fejlesztést is jelent. Ezekkel a fejlesztésekkel több féle és újabb technológiával előállított, magasabb hozzáadott értékű termékeket tud majd előállítani a cég, melyekkel szélesítik a portfóliójukat.
Romániában és Szlovákiában ugyanilyen külsővel forgalmazzák a Túró Rudit, igyekeznek azonban más külföldi piacon is megjelenni. Ezzel az a probléma, hogy a tejpiac és a desszert piac is egyaránt nagy anyagi ráfordítást igényel, így nehéz mindkét piacot meghódítani. A Túró Rudi előnnyel indul külföldön, ugyanis amellett, hogy egy desszertről van szó, ugyanúgy tekinthető tejterméknek is. Jelenleg is folynak fejlesztések, amelyekkel nem csak a magyar vásárlókat célozzák meg. Szállíthatóság szempontjából a Túró Rudi már készen állna arra, hogy rendszeresen szállítsanak belőle külföldre is, és elterjedjen Magyarországon kívül is.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








