Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Több százezer bizonytalan származású, jelöletlen tojást találtak a pénzügyőrök egy gazdasági társaság dél-alföldi telephelyén - közölte a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) az MTI-vel.
Némedi Varga Éva, a NAV Dél-alföldi Regionális Vám- és Pénzügyőri Főigazgatóság sajtóreferense elmondta, a pénzügyőrök közérdekű bejelentés alapján tartottak ellenőrzést, amikor az egyik raktárhelyiségben, nyolcvan raklapon, összesen 864 ezer darab, többségében jelöletlen vagy hiányos jelölésű tojást találtak.
A cég képviselői mindössze 28 raklap tojásról tudtak szállítólevelet bemutatni, az áru ez alapján Szlovákiából, illetve Lengyelországból érkezett. A fennmaradó mennyiség származását nem tudták igazolni, ezért a pénzügyőrök értesítették az Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság munkatársait, akik az igazolatlan eredetű élelmiszert lefoglalták, zárolták - közölte az őrnagy.
A szabálytalanságok miatt az Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság munkatársai eljárást indítottak, a 35 millió forint piaci értékű szállítmány ügyében a NAV is további vizsgálatokat folytat - közölte a sajtóreferens.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








