Limitált szériás bevásárlótáskákat hoz forgalomba a Tesco Magyarországon. A szatyrokat az ismert magyar divattervező, Makány Márta álmodta meg.
A kifejezetten Valentin-napra készült, limitált szériájú táska különlegessége, hogy mindkét oldalán más-más design bukkan fel. A környezetbarát táskából 50 ezer darab készült.
A Tesco Magyarországon most először dob piacra ismert tervező által készített bevásárlótáskát, de külföldön több híres divattervezővel működött már együtt. Általános tapasztalat, hogy a limitált szériás darabok néhány nap alatt elfogynak a boltokból, és később az eredeti ár sokszorosáért cserélnek gazdát a különböző online aukciós portálokon.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








