A kétezres évek elején csődbe ment zalaegerszegi ruhagyárból 110 egyedi loftlakás épül, a régi porta helyén pedig hamarosan kávézó nyílik.
Szagos farmernadrággal, pontosabban málnaillatúval rukkolt elő egy japán ruhagyár.
A Naked and Famous Denim nevű cég kifejezetten férfiaknak gyártja új termékét, hogy annak illata elfedje a túl tartós használat szagát. A nadrág illatlelke parányi mikrokapszulákban rejlik, ezekkel a szövetet bevonták, majd bele is sütötték. Így az illat nem illan el az első mosásnál, sőt: a tesztek alapján még öt után is érezhető. Az illat egyébként az anyag dörzsölődése által szabadul fel.
Ha egy férfi nem érzi az egyéniségéhez kellően passzolónak a málnát, akkor sem kell elkeserednie, mert a cég tervezi alma, banán, eukaliptusz, grapefruit és menta illatú nadrágok árusítását is. A barátnői orrot kímélő ruhadarab ára 150 dollár (33 ezer forint).
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








