Az ünnepek közeledtével nő a zsúfoltság a bevásárlóközpontokban is, ez pedig sajnos kiváló terep a tolvajok számára.
Érdemes figyelnie a vásárlóknak arra, hogy a nagy sietségben nyitva felejtett vagy lehúzott ablakkal otthagyott autókból a tolvajok előszeretettel emelik el az értékeket. Nem árt, ha kétszer is megbizonyosodunk róla, hogy az autót bezárva hagyjuk e ott a parkolóban, amíg vásárolunk.
Tipikus vásárlói könnyelműség az is, ha a bevásárlókocsin ellenőrizetlenül logó kabát zsebébe, vagy nyitott táskába dobjuk a pénztárcát. Figyeljünk arra is, hogy ne hagyjuk őrizetlenül a megpakolt bevásárlókocsit vagy a teli szatyrokat a fizetés után, mert azokból könnyedén kilophat valamit egy arra ólálkodó tolvaj.
Néhány hónapja terjedt el egy érdekes trükk: Szegeden két fiatalember "véletlenül" nekitolta a vásárlásból hazaigyekvő, és épp telefonáló férfinek bevásárlókocsiját, és miközben sűrű bocsánatkérés közepette érdeklődtek, hogy nem sérült-e meg, észrevétlenül a nyitott kabátja belső zsebéből kiemelték az irattartóját. A sértett már csak otthon vette észre, hogy tárcája már nincs a zsebében.
Az is előfordul, hogy a gyanútlanul autója csomagtartójába pakoló autós figyelmét elterelik holmi mondvacsinált ürüggyel, miközben a csapatban dolgozó elkövetők egyik tagja lenyúlja a sofőr rendszerint első ülésre bedobott kézitáskáját.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A megelőzés, az abszolút odafigyelés lehet az egyik lehetséges ellenszer, vallják a rendőrség bűnmegelőzési szakemberei. Hiszen miközben újabb és újabb elkövetői csoportokat fülel le a rendőrség, újabb és újabb elkövetői csoportok tűnnek fel. A rendszerint gyerekkorúakból, fiatalokból, vagy fiatal felnőttekből álló tolvaj csapatok jól megszervezetten, hihetetlen szemfényvesztő módon végzik a dolgukat. Amíg az egyikőjük kórház, vasútállomás, vagy adott esetben másik bevásárló központ felől érdeklődik a gyanútlanul pakolászó autóstól, addig társa már nyitja is első ajtót és viszi az ott hagyott értékeket rejtő táskát.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.








