Megfelelő tartalomra van szükség a 3D TV-készülékek eladásainak felpörgetéséhez. A gyártók bizakodóak, a legnagyobbak készülékei már Magyarországon is elérhetőek, vagy a közeljövőben érkeznek hazánkba.
Már Magyarországon is kaphatóak az LG, a Panasonic és a Samsung 3D TV-készülékei, míg a Philips gyártmánya májusban, a Sony 3D TV-je pedig csak júniusban érkezik - írja a Világgazdaság. A technikai újdonság megvásárlása nem olcsó mulatság. Az árak - mérettől függően - félmillió és kétmillió forint között szóródnak.
Még sokan nem fizetik meg a 3D televíziózás plusz költségét nem csak itthon, hanem Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban sem. A szakértők szerint az amerikai háztartásokban először 2014-15-ben kerülhetnek többségbe a 3D készülékek, míg Európában ennél tovább kell várni.

Az eladások felfuttatásához a műsorszolgáltatók valamint a filmipar 3D-s tartalmának felpörgetésére van szükség. Idén azonban még viszonylag kevés elérhető tartalom lesz 3D-ben. A francia nyílt tenisztornán, a Roland Garroson kívül a dél-afrikai focivébé meccseinek egy részét közvetítik a társaságok 3D-ben. Később azonban általánossá válhat a sportesemények 3D-s közvetítése, valamint Hollywood és a videojáték-gyártók is egyre több, az új technológiát igénylő termékkel rukkolhatnak elő.
Rövid távon éppen ezért kevés az esély a piac robbanására, azonban a szakértők 4-5 év múlva már 80 millió készülék eladását és évi 80%-os piacbővülést vizionálnak. Egyes elemzők pedig legalább akkora forradalomról beszélnek, mint amekkora váltás volt fekete-fehér és színes televíziók között a 60-as, 70-es években.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








