Megfelelő tartalomra van szükség a 3D TV-készülékek eladásainak felpörgetéséhez. A gyártók bizakodóak, a legnagyobbak készülékei már Magyarországon is elérhetőek, vagy a közeljövőben érkeznek hazánkba.
Már Magyarországon is kaphatóak az LG, a Panasonic és a Samsung 3D TV-készülékei, míg a Philips gyártmánya májusban, a Sony 3D TV-je pedig csak júniusban érkezik - írja a Világgazdaság. A technikai újdonság megvásárlása nem olcsó mulatság. Az árak - mérettől függően - félmillió és kétmillió forint között szóródnak.
Még sokan nem fizetik meg a 3D televíziózás plusz költségét nem csak itthon, hanem Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban sem. A szakértők szerint az amerikai háztartásokban először 2014-15-ben kerülhetnek többségbe a 3D készülékek, míg Európában ennél tovább kell várni.
Az eladások felfuttatásához a műsorszolgáltatók valamint a filmipar 3D-s tartalmának felpörgetésére van szükség. Idén azonban még viszonylag kevés elérhető tartalom lesz 3D-ben. A francia nyílt tenisztornán, a Roland Garroson kívül a dél-afrikai focivébé meccseinek egy részét közvetítik a társaságok 3D-ben. Később azonban általánossá válhat a sportesemények 3D-s közvetítése, valamint Hollywood és a videojáték-gyártók is egyre több, az új technológiát igénylő termékkel rukkolhatnak elő.
Rövid távon éppen ezért kevés az esély a piac robbanására, azonban a szakértők 4-5 év múlva már 80 millió készülék eladását és évi 80%-os piacbővülést vizionálnak. Egyes elemzők pedig legalább akkora forradalomról beszélnek, mint amekkora váltás volt fekete-fehér és színes televíziók között a 60-as, 70-es években.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Donald Trump üzenete a CPAC-re: barbárok ellen harcolunk - videó
- Gigászi fegyvercsomagot készít elő Amerika, de korai az ukrán öröm
- Súlyos adósságot görgetnek maguk előtt a közintézmények
- Börtönbe mehet az ukrán mezőgazdasági miniszter
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai