Ismét antibiotikumokkal fertőzött mézek jelentek meg a boltok polcain: a termékek olyan veszélyes anyagokat is tartalmaznak, amelyek egész Európában be vannak tiltva -írja a Magyar Nemzet.
A lap munkatársai a boltokban találomra 12 üveg terméket választottak ki, amelyek közül 6 bizonyult szennyezettnek. A termékeket a brémai Applica laboratóriumban vizsgáltatták meg.
Ezek közül hármat az Alba-Méz Kft. gyárt, és a Spar áruházak árulják. Ezekben a mézekben többek között nitrofuránt talált a német laboratórium, amit korábban az állatgyógyászatban használtak. Ennek a ma már betiltott antibiotikumnak az a sajátos tulajdonsága, hogy nem ürül ki a szervezetből, hanem felhalmozódik, és rákot okozhat.
A Magyar Nemzet szerint a mézágazat résztvevői egyetértenek abban, hogy a fogyasztók egészségét is kockára tevő termékek forgalomba hozatalában részt vevőket felelősségre kell vonni, de ez nem történik meg. A megoldás az élelmiszer-ellenőrző hatóság szigorúbb fellépése lehet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








