A FEOSZ felhívására, néhány nap alatt, több mint 100 panasz érkezett a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségéhez a SkyEurope járatainak törlése miatt.
A Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége a mai napon levélben fordult a Sky Europe légitársasághoz, melyben felhívta a szlovák székhelyű vállalkozás figyelmét a hatályos jogszabályok betartására, így különösen a tájékoztatási, jegyár-visszafizetési, és kártalanítási kötelezettsége alkalmazásának a hatályos 261/2004/EK rendelet alapján.
A Szövetség a magyar fogyasztók érdekében a mai napon levélben fordult a társasághoz és várja legkésőbb nyolc napon belül a légitársaság válaszát. Amennyiben ez nem történik meg, és a SkyEurope továbbra sem tartja be a jogszabályi rendelkezéseket, úgy a FEOSZ minden lehetséges jogi lépést megtesz a fogyasztók érdekében.
A Szövetség álláspontja szerint ugyanakkor az Európai Unió rendelete nem szabályozza megfelelően és teljes körűen csődhelyzet esetén az utasok tájékoztatási kötelezettségét. Ezért fordulhatott elő, hogy még a légitársaság 2009. szeptember 1-je előtti napon is értékesített jegyeket, annak ellenére, hogy tudta másnaptól beszünteti az utasok szállítását. A rendelet módosítására van szükség annak érdekében, hogy a jövőben hasonló helyzetek elkerülhetőek legyenek.
A jogszabály módosítás érdekében a Szövetség megkereste a Szociális és Munkaügyi Minisztériumot, valamint az Igazságügyi és Rendészeti Minisztériumot, továbbá minden lehetséges jogi eszközt felhasznál a fogyasztók érdekeinek védelmében.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Vitézy Dávid programadója: Gyurcsányozás és Budapest-ellenes minisztérium helyett a város legyen a középpontban!
- Az első 5 helyen különböző csapat pilótái végeztek - őrületesen kezdődött a kínai F1-hétvége
- Svájc államfőjét fogadta Orbán Viktor a Karmelitában
- 44 napos választás kezdődik Indiában
- Ukrajna belsejét bombázza Oroszország
- Nagy Márton: újabb üzemanyagárstop jöhet - itt vannak a friss adatok