Véget ért a válság- legalábbis ezt bizonyítják a Google keresései. Egyre kevesebben keresnek ugyanis az olcsóságot kifejező szavakra, például a Lidlre.
Ugyanakkor január óta háromszor annyian kerestek rá a Mercedes Benzre, és 8 százalékkal nőtt a keresés a Gucci márkanévre. Csakugyan megnőtt az érdeklődés a brit internetezők körében a luxuscikkek és a külföldi nyaralások iránt.
Az olyan, a válsághoz nem igazán kapcsolódó kifejezésekre is egyre többen keresnek manapság, mint a pezsgő vagy a wellness fürdőzés.
Harminc százalékkal kevesebb alkalommal írták be a keresőbe a zálog és a másodállás szavakat, mint korábban. Sőt, az olcsóságukról híres diszkont üzletláncok, mint például a Lidl vagy az Aldi neve is egyre kevesebbszer szerepel a Google listáján.
Szakértők szerint az év elején a legtöbben még Nagy-Britanniában is hosszú ideig tartó recesszióra számítottak, azonban az elmúlt 2-3 hónapban megváltozott a helyzet. Egyre inkább úgy érzik, hogy a gazdaság kifelé megy a válságból.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.