A Lidl és a Google együtt vetett véget a válságnak

2009. május 18. 14:17

Véget ért a válság- legalábbis ezt bizonyítják a Google keresései. Egyre kevesebben keresnek ugyanis az olcsóságot kifejező szavakra, például a Lidlre.

Ugyanakkor január óta háromszor annyian kerestek rá a Mercedes Benzre, és 8 százalékkal nőtt a keresés a Gucci márkanévre. Csakugyan megnőtt az érdeklődés a brit internetezők körében a luxuscikkek és a külföldi nyaralások iránt.

Az olyan, a válsághoz nem igazán kapcsolódó kifejezésekre is egyre többen keresnek manapság, mint a pezsgő vagy a wellness fürdőzés.

Harminc százalékkal kevesebb alkalommal írták be a keresőbe a zálog és a másodállás szavakat, mint korábban. Sőt, az olcsóságukról híres diszkont üzletláncok, mint például a Lidl vagy az Aldi neve is egyre kevesebbszer szerepel a Google listáján.

Szakértők szerint az év elején a legtöbben még Nagy-Britanniában is hosszú ideig tartó recesszióra számítottak, azonban az elmúlt 2-3 hónapban megváltozott a helyzet. Egyre inkább úgy érzik, hogy a gazdaság kifelé megy a válságból.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 17. péntek
Zsófia
37. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?