Ha a magyar borászok fel akarják venni a versenyt sörpiaci szereplőkkel, akkor nekik is ki kell mozdulniuk pincéikből, hiszen a nyári fesztiváloknak és melegnek köszönhetően már júniusban több millió (!) literrel több sör fogy, miközben a palackos borok fogyasztása csökken. Most hat borászat a hétvégi, Zamárdiban megrendezendő Balaton Sound fesztiválon próbálja felvenni a versenyt a sörösökkel.
A Varga Pincészet fogyasztási szokásainkat vizsgáló elemzése (amelyet KSH adatokra alapozva készített el) rámutat arra: a magyar háztartások évente kb. 700 millió liter sört fogyasztanak el. Borból azonban csak kb. 300 millió litert. Ez az oka annak, hogy egyre több pincészet keres kitörési pontot a nyári recessziós hullámból, amikor is az átlagos hónapoknál több sör fogy el, gyakran a borok rovására.
Most Varga Pincészet mellett, az Ikon, Hill Top, a Tokajikum, Taschner Pincészet és a Don Pepe Borház a Balaton Sound fesztiválon próbálja erősíteni a magyar borok piaci pozícióit. Itt külön boros "negyedet" hoznak létre, ahol papírdobozos sörök helyett, minőségi magyar borokkal ismerkedhetnek a vendégek. A borászok a meleg nyári időszakban elsősorban a fröccsözés kultúrájának erősítésére koncentrálnak, éppen ezért e negyedben "tilos" lesz a boros kóla árusítása is!
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére