Leállítja Google Answers nevű szolgáltatását a keresőpiac óriása, miután egyértelmű kudarcot vallott a fizetős kérdés-válasz koncepció bevezetése.
A Google Answers keretén belül a felhasználók a Google által kiválasztott szakértők egy csoportjának bármilyen kérdést feltehettek, valamint meghatározhatták, hogy mennyit ér nekik a válasz. Az összeg 2 és 200 dollár között ingadozhatott, mellyel az volt a probléma, hogy a Yahoo Answers ingyenesen nyújtja hasonló szolgáltatását.
A két modell között az az alapvető különbség, hogy a Yahoo-nál nem kutatók válaszolnak, hanem a felhasználók adnak választ egymás kérdéseire, így a Google szerint ennek minősége össze sem vethető az ő szolgáltatásával.
A jelek szerint azonban a Yahoo megoldására van csak kereslet, mely egyben a Google egyik első, kereséstől eltávolodó projektjének bukását jelenti. Piaci elemzők szerint a Google rendkívüli innovativitásába becsúszhatnak kisiklások, mindenképpen jó döntés viszont, hogy nem hagyják az Answers-t haldokolni, hanem megadják a kegyelemdöfést.
A szegmensben egyébként a Microsoft is elindítja saját szolgáltatását a Windows Live QnA-t, mely jelenleg béta verzióban létezik és a Yahoo-hoz hasonlóan ingyenes.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








