A magyar utazók körében a téli időszak során a megszokott síutak mellett népszerű célpontot jelent a trópusok, Dél-Amerika vagy Kelet-Afrika - írja a Magyar Nemzet.
Bánki Márton a Vista utazási iroda marketingigazgatója szerint elsősorban a téli nyaraló- és síutak, illetve városlátogatások iránt érdeklődnek utazási irodáiknál. A nyaralóutak között népszerűek a mauritiusi, a mexikói és kubai üdülőhelyek, illetve továbbra is keresett Thaiföld és Bali. A marketingigazgató szerint a legtöbb síutat Franciaország, Ausztria, Olaszország, Szlovénia és Szlovákia pályáira szervezik. A városlátogatások közül a 2-3 éjszakás római, párizsi és londoni ajánlatok a legnépszerűbbek. Nagy kereslet jelentkezik a különlegesebb utakra is, mint például a lappföldi Mikulás-látogatás.
Gémeskúti Csilla, a Malév Air Tours kiutazási vezetője elmondta, az idén Thaiföld és Kenya a "sláger", ugyanakkor a legtöbb jelentkezést Mexikóra regisztrálták. Sokan választják az all-inclusive szolgáltatást is, amelyekben a főétkezéseken kívül korlátlan mértékben lehet szendvicseket, pizzákat, vagy koktélokat fogyasztani.
Blaskovics Éva, a Budavár Tours munkatársa szerint az idén legtöbben Máltán töltik a téli ünnepeket. Hasonló népszerűségnek örvendenek a marokkói, ciprusi és szicíliai ünnepi programok is. A délkelet-ázsai térségbe utazók idén a nyugat- és dél-indiai-óceáni régiót szemelték ki célpont gyanánt. A drágább utakra elsősorban a tehetősebbek fizetnek be, a legaktívabbak a középkorúak. Egyre gyakrabban fordul elő azonban, hogy egy-egy sikeres vállalkozás csapatépítés címén fizeti be alkalmazottait egy egzotikus utazásra.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








