A magyar utazók körében a téli időszak során a megszokott síutak mellett népszerű célpontot jelent a trópusok, Dél-Amerika vagy Kelet-Afrika - írja a Magyar Nemzet.
Bánki Márton a Vista utazási iroda marketingigazgatója szerint elsősorban a téli nyaraló- és síutak, illetve városlátogatások iránt érdeklődnek utazási irodáiknál. A nyaralóutak között népszerűek a mauritiusi, a mexikói és kubai üdülőhelyek, illetve továbbra is keresett Thaiföld és Bali. A marketingigazgató szerint a legtöbb síutat Franciaország, Ausztria, Olaszország, Szlovénia és Szlovákia pályáira szervezik. A városlátogatások közül a 2-3 éjszakás római, párizsi és londoni ajánlatok a legnépszerűbbek. Nagy kereslet jelentkezik a különlegesebb utakra is, mint például a lappföldi Mikulás-látogatás.
Gémeskúti Csilla, a Malév Air Tours kiutazási vezetője elmondta, az idén Thaiföld és Kenya a "sláger", ugyanakkor a legtöbb jelentkezést Mexikóra regisztrálták. Sokan választják az all-inclusive szolgáltatást is, amelyekben a főétkezéseken kívül korlátlan mértékben lehet szendvicseket, pizzákat, vagy koktélokat fogyasztani.
Blaskovics Éva, a Budavár Tours munkatársa szerint az idén legtöbben Máltán töltik a téli ünnepeket. Hasonló népszerűségnek örvendenek a marokkói, ciprusi és szicíliai ünnepi programok is. A délkelet-ázsai térségbe utazók idén a nyugat- és dél-indiai-óceáni régiót szemelték ki célpont gyanánt. A drágább utakra elsősorban a tehetősebbek fizetnek be, a legaktívabbak a középkorúak. Egyre gyakrabban fordul elő azonban, hogy egy-egy sikeres vállalkozás csapatépítés címén fizeti be alkalmazottait egy egzotikus utazásra.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Inkább többre lesz szükség, mint kevesebbre – a heti munkaidő növelését sürgetik Ausztriában
- Eldőlt: a valaha volt legdrágább Duna-híd épül meg Magyarországon
- Lengyel külügyminiszter: Oroszország vereségével végződne a NATO elleni támadás
- Vitézy Dávid: a "turistabelváros" helyett a körúton túli Budapestet kellene fejleszteni
- Ferenc pápa fogadta Sulyok Tamást
- Itt meghallgathatja Orbán Viktor CPAC-en elmondott beszédét