Csalással és zsarolással vádolja Franciaország legnagyobb mobilszolgáltatójának tulajdonosa, a Vivendi, a T-mobile tulajdonosát a Deutsche Telekomot az Egyesült Államokban és Lengyelországban is benyújtott vádiratában.
Csalással és zsarolással vádolja Franciaország legnagyobb mobilszolgáltatójának tulajdonosa, a Vivendi, a T-mobile tulajdonosát a Deutsche Telekomot az Egyesült Államokban és Lengyelországban is benyújtott vádiratában.
Ez a per vethet véget a két telekommunikációs óriás között hónapok óra tartó csatározásnak, mely a lengyel piac megszerzéséért folyik. A Vivendi azzal vádolja a Deutsche Telekomot, hogy jogszerűtlenül eltulajdonította 2,5 milliárd dollár értékű részvényét a lengyel kommunikációs órásvállalatban, a Polska Telefonia Cyfrowában.
A T-mobile tulajdonosa egyébként 753 millió dollárért vásárolta ki a PTC tulajdonosától, az Elektrimtől részvényeit. A Vivendi szerint azonban ehhez a cég vezetőjének, Zygmunt Solorz-Zaknak nem volt joga eladni a részvényeket, mert azok nem csupán az Elektrim, hanem az Elektrim Holding tulajdonában voltak, és holdingban ők is részesedéssel bírnak.
Nem csoda azonban, hogy a Vivendi nem engedi ki könnyen kezei közül a PTC-t és vádiratban követeli vissza állítólag "jogtalanul elvett" részvényeit, hiszen a vállalat nem kevesebb, mint 10 millió felhasználóval büszkélkedhet, az egyébként is jelentős potenciált magában rejtő lengyel piacon.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


