Az amerikai munkavállalók már régen megtapasztalhatták azt a jelenséget, amely nemsokára talán minket, magyarokat is érzékenyen érinthet majd, vagyis, hogy a munkahelyi számítógép-hálózaton elküldött e-mailek és üzenetek egyáltalán nem olyan privátak, mint amilyennek gondoltuk őket.
Számukra az új jelenséget az interaktív üzenetküldő programok, mint a MSN Messenger vagy a Windows Live Messenger használatának elterjedése jelenti. Ezek ugyanis most kerültek először a vállalatvezetés látóterébe és az USA-ban is új feladatnak számít ennek ellenőrzése.
Merthogy ezek a rendszerek is ellenőrizhetőek, így jobb ha vigyázunk, mikor kiről és mit mondunk a privátnak hitt üzenetekben, mert az könnyen az állásunkba kerülhet, amelyre élő bizonyítékot nyújthatnak azok az amerikai alkalmazottak, akiket ilyen üzenetek miatt bocsátottak el. A tengerentúlon, mind a kormánynak, mind a vállalatvezetésnek joga van a hozzáféréshez, bár a szabályozás itt nem olyan egyértelmű, mint az e-mailek esetében, mert ezeket a fájlokat a szerver nem tárolja automatikusan. A vállalatok számára ez azt is jelenti, hogy erre a célra külön kapacitást kell biztosítaniuk.
Úgy tűnik hozzánk még nem érkezett el a változás szele, ennek egyik oka lehet,hogy egy odaát készült kutatás szerint ottani vállalatoknak is csupán 31 százaléka kezdte meg a felkészülést az "új veszéllyel" szemben, ők szabályzatukba foglalták ezen programok használatának feltételeit és az erre vonatkozó szigorításokat, és közülük is csak 13 százalék kezdte ellenőrizni az üzenetekben foglaltakat.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








