Majd 70 millió fontjába (1,9 milliárd forintjába) került a túlszámlázási botrány az ír pénzügyi óriásnak, az Ailled Irish Banknak (AIB), fegyelmi eljárást mégsem indítanak a vállalaton belül - jelentette be a vállalatvezetés tegnap.
Az ír pénzügyi szektort érintő sorozatos botrányok közül ez rázta meg legjobban a nagyvállalatot, amelynek most nagy árat kell fizetni azért, hogy éveken keresztül a jogosnál több költséget számolt fel a pénzváltó szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleknél.
A bankcsoport ügyvezető igazgatója elégedettségét fejezte aziránt, hogy a vizsgálatokat ilyen gyorsan befejezték, és bocsánatot kért mind a saját, mind a személyzet nevében a sajnálatos eseményekért, valamint ígéretet tett arra, hogy a közeljövőben olyan új eljárásokat fejlesztenek majd ki és rendszereket alkalmaznak majd, hogy ez mégegyszer ne fordulhasson elő.
A bankot arra kötelezték, hogy első körben 34,2 millió fontot fizessen ki ügyfeleinek, és további 11 millió fontnyi kártérítés folyósításáról döntöttek tegnap. A 65,8 millió fontból fennmaradó részt, vagyis 20,6 millió fontot jótékonysági célokra fordítják majd, ez azoknak az ügyfeleknek járt volna, akiket nem tudtak azonosítani. Ha azt vesszük figyelembe, hogy a vállalat a tavalyi évben 1,7 milliárd fontnyi profitot produkált, a kártérítés végösszegének kifizetése sem jelenthet problémát.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








