Nagy-Britannia első számú kiskereskedője, a Tesco, amely a 2005 februárját megelőző egy évben 32,7 milliárd fontos bevétellel büszkélkedhetett, egy 250 millió fontos beruházással szeretne betörni az amerikai piacra.
Nagy-Britannia első számú kiskereskedője, a Tesco, amely a 2005 februárját megelőző egy évben 32,7 milliárd fontos bevétellel büszkélkedhetett, egy 250 millió fontos beruházással szeretne betörni az amerikai piacra.
A piacralépésről szóló döntés megszületése előtt a Tesco 50 vezetője látogatott az Egyesült Államokba, hogy a nyugati parton piackutatást végezzen. A brit csapat egy kutató céget alkalmazott, melytől többen kaliforniai családoknál töltöttek el két hetet, hogy elsőkézből kapjanak képet az amerikai életmódról. Ám nem ez volt az egyetlen kísérlet, a Tesco teljes titoktartás mellett megépített egy mini áruházat egy a Santa Monica keleti részén lévő raktárban, távol a tengerparttól és a turistáktól, amelyről a vetélytársak távoltartása végett a megépülésig azt állították, hogy filmdíszletnek készül.
A Tesco mélyreható vizsgálódásának hátterében Sir Terry Leahy, az áruházlánc ügyvezető igazgatója áll, többek között neki és a vásárlókhoz igényihez való alkalmazkodásának köszöhető, hogy a kiskereskedés ilyen eredményeket tudott elérni. A Tesco jelenleg 10 országban várja a vásárlókat, az éves nemzetközi forgalma pedig meghaladja a 10 milliárd fontot.
Azt, hogy az amerikai piacralépés mennyire komoly szándék Leahy úr részéről, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a jobb kezének tartott Tim Masonnek, a Tesco marketing igazgatójának a kezébe adta a Tesco invázióának vezetését. Többek között megvásárolták a March Air Reserve Base nevű több mint 300,000 négyzetméter területű volt légibázist, hogy itt építsék meg ellátóközpontjukat.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az üzletlánc Tesco Expressz áruházakat szeretne építeni a nyugati parton, ezek a nagyáruházak kicsinyített másai, amelyekből az elsők 1994-ben épültek meg, manapság pedig szinte ellepik a világot, 830 ilyen üzlet várja a vásárolni vágyókat Nagy-Britanniában, Thaiföldön, Japánban, Koreában, Malajziában, Törökországban és Írországban. A legkisebbek körülbelül 500 négyzetméter területűek, de a kaliforniai ipari ingatlanügynökök arról számoltak be, hogy ott a Tesco 1500-1600 négyzetméteres üzlethelységeket keresett.
Azonban nem felhőtlen az öröm és a bizakodás a Tesco háza táján, a befektetők kissé tartanak az amerikai
piacralépéstől, a rossz tapasztalatok, úgy mint a Catteau francia üzletlánc 1993-as felvásárlása, amely kudarcba fulladt, csak növelik az egyébként is "lélekvesztőnek" számító amerikai piac veszélyességét a részvényesek szemében, amelynek következtében a részvények árai is csökkenni kezdtek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza