Korábban is lehetett hallani arról, hogy a világ egyik legdinamikusabban terjeszkedő diszkontlánca, a Lidl nem bánik éppen kesztyűs kézzel alkalmazottaival, az egyik német szakszervezet azonban most konkrét számokkal állt elő, mintegy alátámasztva a vádakat.
A Lidl állítólag elnyomja alkalmazottait, akiknek minimum heti 45 órát kell dolgozniuk, a lengyel leányvállalatnál azonban állítólag a 16 órás munkanap sem ritka! A Ver. di nevű szakszervezet az érdekes adatokat egy kiadvány formájában osztotta meg a nagyközönséggel, melyben leírják, hogy valójában az alkalmazottak elnyomásának árán tudják a diszkontok ilyen olcsón kínálni a termékeket.
A Lidl üzleteiben a túlóra gyakorlatilag kötelező, a munkások szerveződését pedig igyekszik a cég minden eszközzel megakadályozni, a törvény adta kiskapukkal élve.
A Dieter Schwarz Group jelenleg 7,400 Lidl és Kaufland üzletet üzemeltet 23 európai országban, és a kontinens keleti részén további terjeszkedést fontolgat. A cégcsoport 2005-ben 40 milliárd euró profitot termelt, melynek fele a külföldi működésből származott, nem meglepő tehát, hogy Horvátország mellett Szlovéniában, a Balti államokban és Svájcban is új egységek megnyitását tervezi a menedzsment.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml