Mindenki új szereplőre figyelt fel az információs technológiai piacon: a Sony hamarosan piacra dobja új termékét, a Mylo-t (My life online), ami kuriózumnak számít majd a piacon. Az egyetlen szépséghibája az, hogy wifi-vel (vezeték nélküli hálózattal) működik.
A célközönség a 18-24 éves korosztály, hiszen ők már eddig is lelkes mobil, mp3, internetes messenger és chat-program használók voltak. A Mylo ezeket az elemeket vegyíti szolgáltatásaiban, megalkotva ezzel egy olyan multifunkciós terméket, amellyel telefonálni (skype-pal), internetezni és zenét hallgatni lehet. Mp3 lejátszóként is használható 1 Gb-os beépített memóriája által.
Az az egy problémája van a készüléknek, hogy wifi hálózattal működik. Azaz, ha nem elérhető a szolgáltatás lakóhelyünkön, akkor gyakorlatilag ugyanolyan mp3 lejátszót vettünk, mint a csak zenehallgatásra szánt készülékek közül az egyiket. Amíg kicsi a lefedettség, limitált darab fog csak elkelni a drága szerkezetek közül.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








