Csoki-kommandóra készülnek a hazai minőségi csokoládégyártó cégek, mert a piacot elárasztották a rossz minőségű, de nagyon olcsó külföldi import cikkek. Az összefogás tagjai a gyenge minőségű áruk kiszorítására 'szakosodnának', hogy megvédjék a hazai minőséget.
Horváth Imre, a Sweet Point Kft. ügyvezető igazgatója a Magyar Hírlapnak azt nyilatkozta, hogy sajnálja, hogy rossz importok szorítják ki az olyan termékeket, amelyek évtizedek óta európai hírnévvel rendelkeznek. Minél nagyobb profit érdekében a hipermarketek és a kereskedők miatt háttérbe szorulnak a hazai édességgyártók. Holott a minőség nem feltétlenül jár együtt a magas árakkal.
Ha megszorító intézkedéseket hoznak, akkor ugyancsak a külföldi áruk malmára hajtják a vizet, hiszen kénytelenek lesznek árat emelni, amit az import áruk nem fognak követni. Pavlova Olga, a Detki Keksz Kft. igazgatója szerint az lehet az egyetlen megoldás, ha folyamatos innovációt állandó megújulás követ.
A multinacionális vállalatok termékei ellen nem tudják felvenni a hazai gyártók a versenyt, mert sokkal olcsóbban állítják elő termékeiket, és reklám helyett az alacsony árakkal szeretnék megfogni a vásárlókat.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








