18 °C Budapest

Van képük hozzá!

Pénzcentrum
2006. február 24. 11:15

A hét elején kirobbanó dr. Börzsönyi Jenőné botrány után egyre több embert foglalkoztat az a kérdés, hogy ki(k) lehet(nek) a pártok választási ígéreteit hirdető plakátokon. A Magyar Nemzet utánajárt, hogy a politikai élet szereplői kiket szerepeltetnek előszeretettel a plakátjaikon.

Kiderült, az MSZP és a kormány előszeretettel illusztrálja kampányanyagait nemzetközi ügynökségek fotóival. A szocialisták 2005 őszén indították el az úgynevezett imázskampányukat, amelyet három fogalom (igazságosság, bátorság, biztonság) köré szerveztek. A biztonságról szóló kampányanyagban egy csecsemő látható, amint édesanya őrző karjaiban pihen. Az idilli kép érdekessége, hogy az annak alapjául szolgáló fotót a párt a nemzetközileg elismert Getty Images ügynökségtől szerezte be. A kormány szintén szívesen használja külföldi ügynökségek fotóit, hiszen köztudott, hogy a száz lépés programban a hét lépés a mezőgazdaságban élők nagyobb biztonságáért csomagot egy olyan képpel illusztrálták, amelyen egy ausztriai farm látható.
Szijjártó Péter, a Fidesz szóvivője elmondta: a kampányanyagok lényege, hogy a valóságot ábrázolják. – A mi „Rosszabbul élünk, mint négy éve” sorozatunk jellemzője, hogy a valós magyar helyzetet ábrázolja – tette hozzá a pártszóvivő.

Az SZDSZ is szívesen használ magyar arcokat programjuk népszerűsítéséhez (Kovács Pistike). Míg az MDF a tárgyak erejében bízik igazán (cumi).

NAPTÁR
Tovább
2021. május 13. csütörtök
Szervác, Imola
19. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?