Tavasszal megsokszorozódik a közutakon a traktorok száma, hiszen a vetési munkálatok még tartanak.
Brasztikusan csökkent a főváros autóforgalma a Waze valós idejű statisztikái alapján. Kedden mindössze 5500 felhasználó közlekedett csúcsidőben a főváros útjain.
Brasztikusan csökkent a főváros autóforgalma a Waze valós idejű statisztikái alapján. A Waze ugyan csak a felhasználói szokásairól tud beszámolni, de tekintettel arra, hogy egy átlagos hétköznapon csúcsidőben 18 ezernél is több felhasználójuk szokott egyszerre az utakon lenni, trendekre lehet következtetni az adataikból.
Budapesten március 12. óta tapasztalható forgalomcsökkenés a Waze adatai alapján. Aznap az előző napihoz képest 2500-zal kevesebb Waze-felhasználó közlekedett csúcsidőben, mint az előtte levő napon - ez nagyobb visszaesés, mint ami hagyományosan pénteken szokott bekövetkezni a megelőző csütörtökhöz képest.
Március 12. csütörtök volt, vagyis a szokottnál egy nappal korábban, és nagyobb mértékben esett vissza a forgalom. Ezt másnap, pénteken újabb 3500-as esés követte, majd az ünnepi hétvége utáni hétfőn már csak 12000 Waze-felhasználó közlekedett a csúcsidőszakban, ez a normális mennyiségnek már csak a hatvan százaléka volt.
Azóta még drasztikusabb a visszaesés. A múlt kedd óta még a 9000-et se érte el a csúcsidőben közlekedő Waze-felhasználók száma, a héten pedig hétfőn már csak 6000, kedden pedig mindössze 5500 Waze-felhasználó közlekedett csúcsidőben a főváros útjain. Ez kevesebb, mint a járványt megelőző időszak átlagos vasárnapi forgalma, amikor átlag 8000 Waze-felhasználó szokott csúcsidőben vezetni.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml