Jó hírt kaptak a fővárosi állatkert látogatói: mostantól így is bejuthatnak

Jó hírt kaptak a fővárosi állatkert látogatói: mostantól így is bejuthatnak

2019. július 4. 19:05

Közel kéthónapos tesztidőszakot követve, július 1-jével elérhetővé vált a Fővárosi Állat- és Növénykert (Állatkert) belépőjegyeinek mobilfizetéssel történő megvásárlása és érvényesítése. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) és az Állatkert együttműködési megállapodásának köszönhetően a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren keresztül is elérhetővé vált az állatkerti belépőjegy digitalizált formája, így a látogatóknak nem kell sorban állniuk a jegypénztárnál.

Az öt éve működő mobilfizetési szolgáltatást nyújtó Nemzeti Mobilfizetési Rendszert a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2018. őszén tette alkalmassá a digitalizált belépőjegy szolgáltatások kiszolgálására, amely tartalmazza a mobilfizetéssel történő jegyvásárlást és ellenőrzést.

Mobilfizetéssel azonnal, sorban állás és várakozás nélkül, okostelefonon keresztül, bárhonnan megvásárolható a Fővárosi Állatkert belépőjegy, amely a vásárlást követve azonnal felhasználható, nincs átfutási idő, nincs szükség nyomtatásra, ellenőrizhető és nyomon követhető akár a későbbiek során is. A mobilfizetéssel megvásárolt állatkerti belépőjegynek nincs tranzakciós vagy egyéb költsége, pontosan annyit fizet a felhasználó, mint amennyit az Állatkert pénztáránál fizetne.

"Nagy öröm számunkra, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-nek sikerült egy olyan XXI. századi innovatív megoldást kialakítania, amellyel a Fővárosi Állat- és Növénykert látogatói számára is kényelmesebbé tehető a jegyváltás. Természetesen a pénztárak ezután is rendelkezésre állnak, ám a mobilfizetéssel sorban állás nélkül, egyszerűen, könnyen és gyorsan lehet jegyet váltani, méghozzá a hagyományos belépőjeggyel azonos áron, bármiféle plusz költség nélkül. A mobilfizetéssel elérhető digitalizált jegy ráadásul környezetbarát, és igazítható a folyamatosan bővülő attrakciókhoz is. Mindez különösen fontos, hiszen az Állatkert az ország egyik leglátogatottabb látnivalója, nemsokára érkezik az idei ötszázezredik látogatónk. A közönséget pedig újabb és újabb érdekességekkel várjuk: a Cápasuliba nemrég érkeztek új cápák, sok kisállat cseperedik, nemrégiben a flamingóknál kelt ki 15 fióka, de van kiselefánt, gorilla és orangután kölyök, és rengeteg közönségprogram, látványetetésekkel, állattréningekkel és sok más érdekességgel" - nyilatkozta Prof. Dr. Persányi Miklós, a Fővárosi Állat- és Növénykert főigazgatója.

"Minden jel azt mutatja, hogy jó az a készpénzmentes szolgáltatási stratégia, amelyet a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. követ, ezt igazolják vissza a mobilfizetésről készített közvélemény-kutatások eredményei és az aktuális nemzetközi fizetési trendek is, amelyek a digitális megoldások számának növekedését jelzik. Társaságunk kiemelt célja, hogy olyan elektronikus, készpénzmentes szolgáltatásokat és termékkört alakítson ki, amelyek a lakosság kényelmét, a digitális gazdaság erősítését támogatják. A Fővárosi Állat- és Növénykerttel kötött megállapodásunkkal tovább tudjuk növelni azon mobilfizetési szolgáltatások számát, amelyek külön árdrágítás nélkül biztosítanak egyszerű és gyors, digitalizált fizetési megoldást. A most elindított, mobilfizetéssel elérhető állatkerti belépőjegy és ellenőrzési megoldással a látogatók sorban állás nélküli tudják látogatni az állatkert lakóit, megtekinteni az attrakciókat. A látogatónak le kell töltenie okostelefonjára a mobilfizetési applikációt, ki kell választania a megfelelő belépőjegyet és nincs más dolga, mint élvezni a gyors és készpénzmentes fizetés előnyeit. A megvásárolt belépőket elegendő telefonon bemutatni, nincs szükség egyéb teendőkre, azonnal felhasználhatóak." - nyilatkozta Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

NEKED AJÁNLJUK
NAPTÁR
Tovább
2021. április 17. szombat
Rudolf
15. hét
Április 17.
Hemofília világnap
Április 17.
Cirkuszok világnapja
KONFERENCIA
Tovább
HR Revolution 2021
Vörös riadó! Újabb fronton nyílhat harc a hazai munkahelyeken. Hogyan tovább?
EZT OLVASTAD MÁR?