Kerékpáros felvonulás miatt ideiglenes forgalomkorlátozások lesznek ma délután Budapesten - közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság (BRFK).
Hétfőtől kétszintű ügyfélazonosítás lép életbe a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.-nél. A NÚSZ Zrt. az állami vállalatok körében az elsők között vezeti be ezt a megoldást a weboldalain (ematrica.nemzetiutdij.hu, illetve hu-go.hu) bankkártyával végzett e-matricás, illetve e-útdíjas vásárlásoknál - közölte a társaság.
A kétszintű ügyfélhitelesítés lényege, hogy az ügyfélnek - a már megszokott kártyaadatokon (név, kártyaszám, lejárat, CVC/CVV kód) kívül - azt a megerősítő kódot is meg kell adnia, amit a bank küld a kétszintű ügyfél azonosításra képes bankkártyához tartozó telefonszámra.
Az ügyfél ezzel a kóddal tudja végrehajtani a NÚSZ online felületein kezdeményezett elektronikus fizetést. Fontos, hogy az ügyfelek azt a mobilszámot használják, amit a bankjuk is nyilvántart. Ellenkező esetben nem fogják megkapni a banki megerősítő kódot tartalmazó sms-t, és nem fognak tudni vásárolni. Az ügyfeleknek tehát érdemes egyeztetniük a bankjukkal a telefonszámukat és a bankkártyájukat illetően.
A kétszintű ügyfélazonosítás - ami mindössze pár másodpercet vesz igénybe - mindenki számára előnyös. Jó a bankkártya tulajdonosoknak, mert így senki nem élhet vissza az adataikkal, a csalók nem károsíthatják meg az ügyfeleket, és jó a szolgáltatónak is, mert elejét veheti a visszaélésgyanús pénzügyi műveleteknek és az ilyen irányú ügyfélpanaszoknak.
Az Európai Bizottság 389/2018. számú rendeletének értelmében 2019. szeptember 14-ével a bankkártyával végzett online tranzakciók esetében kötelező bevezetni a kétszintű ügyfélazonosítást az Európai Unió tagállamaiban.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani