Jövő hét elejétől ugyan jelentősebb átalakulás indulhat Európa időjárásában, karácsony nagy részén még enyhe maradhat az idő.
Az elővételi lehetőséget is kihasználva, lényegesen több autópálya-matricát vásároltak az autósok február 9-ig, mint tavaly ugyanebben az időszakban - tájékoztatta a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ) a Magyar Hírlapot.
Az idei év elején csaknem 2,06 millió éves, havi, heti és megyei matricát vásároltak az autósok, míg egy évvel korábban mindössze 1,91 millió matrica fogyott. Az éves matricából 15,1, a haviból 5,4, hetiből 32,2, megyeiből pedig 47,3 százalékkal többet adtak el az ügyfeleknek idén január 1. és február 9. között, mint a tavalyi év azonos időszakában.
A NÚSZ közölte, már tavaly decemberben lehetőség volt a 2017-es matricák megvásárlására, ebből adódóan 2016 utolsó hónapjában mintegy 76,3 ezer matrica fogyott. A szolgáltató beszámolt arról is, hogy mindeddig 20,52 milliárd forintot szedett be matricaértékesítésből, ami csaknem harmada a tavalyi év összes, 64,143 milliárd forintos bevételének.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








