Folytatódik az átlagosnál enyhébb, de jellemzően borult, párás, ködös időjárás a jövő héten is.
Sokak álma válhat valóra, ha idén nyáron tényleg piacra dobja a norvég légitársaság a 60 font alatti, tengeren túli járataira szóló repülőjegyét. Ez azt jelentené, hogy nagyjából 22 ezer forintba kerülne egy jegy New Yorkba.
Átrepülni az óceánt még mindig csillagászati összegbe kerül, idén nyáron viszont jó lehetőséget dobna piacra a Norwegian. A Guardian értesülései szerint a norvég fapados légitársaság úgy tervezi, hogy a skót Edinburgh-ból, és az ír Cork és Shannon repülőtereiről indulnának olyan tengeren túli járatok, amelyekre 60 font (kb. 22 ezer forint jelenlegi árfolyamon) alatti áron már lehetne jegyet venni.
A légitársaság elmondása szerint ezt a kedvezményes árat költséghatékony repülőgépekkel, és a kisebb New York-i repterek együttműködésével tudják majd elérni. A végleges terven azonban még jelenleg is dolgoznak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








