A Balaton nem eladó! Vagy mégis? Miközben a beruházó árulja a lakásokat, Fonyódon tüntetésre készülnek. Egyre nagyobb a felháborodás a vízpartra tervezett, 99 lakásos lakópark...
A pénteki és szombati napijegyek elfogytak a Balaton Sound fesztiválra, ezért sokan keresnek most belépőket ezekre a napokra. Érdemes figyelni, felbukkanhatnak hamis belépők.
Elfogytak a Balaton Sound pénteki és szombati jegyei, ezért a fesztivál hivatalos oldalán tegnap óta rengeteg eladó jegyet találhatunk, és természetesen sokan keresnek is napijegyeket a hétvégére. A nem hivatalos árusoknál bérleteket akár elővételes áron is találhatunk (a bérletek a hivatalos árusítóhelyeken már hetekkel ezelőtt elfogytak). VIP-jegyeket, bérleteket egyébként most is vásárolhatunk a hivatalos jegyárusító helyeken.

Hogyan tudunk fizetni idén a Soundon?
A Sziget Kulturális Menedzser Iroda a Cellum és a Cardnet Zrt. konzorciumát választotta fesztiváljainak - Sziget, Balaton Sound, VOLT és Gourmet Fesztivál. A Festipay szolgáltatást biztosító Cellum-Cardnet több éves együttműködést kötött a Sziget Kulturális Menedzser Irodával. A megállapodás egyben azt is jelenti, hogy a hazai piac legnagyobb fesztiváljainak fizetési megoldásszállítója a Cellum-Cardnet lesz. 2014-től Festipay kártyával fizethetnek majd a legnagyobb hazai fesztiválokon a szórakozni vágyók.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








