A Lufthansa szárnyai alatt működő Eurowings légitársaság Düsseldorfból érkezett járatával szombaton délben újból megnyitotta kapuit a sármelléki FlyBalaton repülőtér, amely ezen a napon Frankfurtból és Hamburgból is fogad gépeket.
A leszállóhely újranyitása alkalmából tartott sajtótájékoztatón az üzemeltető cég, FB Airport Kft. ügyvezetője, Gubicza Ágoston elmondta: erre az évre 32 ezer utas fogadását tervezik és öt év alatt szeretnék elérni, hogy a nyereségességhez szükséges 300 ezres utasszámot biztosítani tudják - írja az MTI.
A légi közlekedés féléves szünet után indult újra Sármelléken, ahol a korábbi bérlő, az ír hátterű Cape Clear Aviation Kft. (CCA) ellen időközben felszámolási eljárás indult. Korábbi közlések szerint a felszámoló Vectigalis Zrt. egyelőre egy évre adta bérbe a repülőtér eszközeit, a tulajdonos Zalavár és Sármellék önkormányzatai pedig 50+50 éves bérleti szerződést kötöttek a repülőtér területére az SCD-csoporttal.
A nyitónapon leszállt és még várt Fokker 70-es gépekkel együttesen mintegy hetvenen érkeztek Hévízre és a Balatonhoz, az első gép az ünnepi szokások szerint tűzoltók vízsugara alatt gurult be a terminálépület elé.
Az FB Airport ügyvezetője az öt évre készített üzleti terv alapján arról számolt be, hogy az idei évre várt 32 ezer utas után a jövő évben már 88 ezerre, 2012-re pedig 185 ezer utasra számítanak a FlyBalaton repülőtéren.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az eddigi tárgyalások alapján idén a hévízi Mutsch Ungarn Reisen által szerződött Eurowings Düsseldorfból, Frankfurtból és Hamburgból hoz utazókat, a Salamon Reisen pedig a Hamburg International légitársasággal szerződött lipcsei, drezdai és erfurti járatokra. Várhatóan nyáron Basel és Sármellék között a pozsonyi Danube Wings légitársaság indít gépeket, tárgyalnak egy törökországi, antalyai charterről, de a remények szerint a jövő évtől a Ryanair Londonba és Frankfurtba is repül ismét a Balaton partjáról.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








