Még mindig kisautók uralma jellemzi az európai piacot. Azonban a harmadik negyedéves adatok alapján a luxus kategória eladásai növekednek a legjobban. Mindez azonban csak a közelgő ünnepeknek köszönhető vagy feltámadt az európai autópiac?
Az alsó kategóriás gépkocsik, a harmadik negyedéves adatok alapján a piac impozáns 27 százalékát uralják. A kategória két vezető modellje az Opel Corsa és Ford Fiesta. Mindkét modellből közel 50 százalékkal több talált gazdára a harmadik negyedévben, mint az előző periódusban. A dobogó harmadik helyén a Mini áll, aki 45 százalékkal növelte eladásait a harmadik negyedévben, az európai piacon. Azonban a kisautók piaci részesedése csökkenő tendenciát mutat.
Az európai A kategóriát, a nem régen modellfrissítésen átesett és piacra dobott Fiat Panda vezeti. A középkategóriás autók szegmense felé haladva azonban már jelentősen kisebb növekedésekről beszélhetünk. A Peugeot 308-as modellje volt a csekély, mintegy 1.9 százalékos növekedés motorja.
A prémium közép kategóriában a Nissan Quashqai és a Bmw 1-es modelljei voltak legkeresettebbek a harmadik negyedévben. Azonban meglepő módon a legnagyobb növekedést a luxus autó szegmens produkálta, amely 16,2 százalékos szárnyalást mutatott be ebben a negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







