A pénteki kora délutáni órákban súlyos közlekedési baleset történt az M1-es autópályán Győr közelében.
Új, korszerű szolgáltatást indított az ÁAK Zrt. Az autópályák aktuális helyzetéről már sms-ben is lehet azonnali információt kérni a +36 209 000 783-as telefonszámon. A szolgáltatás nem emeltdíjas, a válaszként érkező sms-ekért sem kell fizetni. Az információkat az AÁK központi diszpécserszolgálatának dolgozói folyamatosan frissítik.
A 2005-ben megvalósított magas szintű fejlesztéseket követően az ÁAK Zrt. tovább növelte prémium szolgáltatásainak körét. A Társaság március 16-tól indította útjára megújult információs portálját, melyhez kapcsolódóan egy, a hazai viszonylatban egyedülálló fejlesztést is megvalósított. A szolgáltatás segítségével az utazók mobiltelefonjuk használatával, egy alapdíjas sms áráért juthatnak aktuális forgalmi információkhoz a Társaság kezelésében lévő autópályákkal kapcsolatban.
Az sms alapú tájékoztatórendszer az ÁAK Zrt. vállalati portálján, a www.autopalya.hu weboldalon található interaktív térkép adataira támaszkodik. A térképen könnyen értelmezhető grafikai jelek formájában elhelyezett forgalmi információkat és pályaeseményeket (balesetek, terelések, forgalomkorlátozások, időjárási viszonyok) a központi diszpécserszolgálat folyamatosan frissíti, így garantált azok aktualitása.
A szolgáltatás segítségével jelenleg az M0, M1, M3, M7 autópályákról lehet közlekedési információkhoz jutni. Az adatok lekéréséhez nem kell mást tenni, mint a kiválasztott autópálya kódját (M0, M1, M3, M7) egy alapdíjas sms-ben a következő telefonszámra elküldeni: +36 209 000 783. A válaszként érkező első sms-ben az adott autópályára vonatkozó általános információk olvashatók (forgalmi helyzet, időjárási viszonyok), míg a második a kilométerszelvény megjelölésével a két legfrissebb pályaeseményt tartalmazza. Ezek jellemzően balesetek, terelések, forgalomkorlátozások és egyéb, váratlan események leírásai lehetnek.
A szolgáltatás iránti igényt bizonyítja, hogy az első hónapok viszonylag gyér forgalma után az elmúlt időszakban a tájékoztatást kezdeményező sms-ek átlagos száma jóval meghaladta a havi 1000 darabot. Az ÁAK Zrt. új, sms alapú információs rendszerét elsősorban azoknak ajánlja, akik fontosnak tartják, hogy indulás előtt tájékozódjanak az autópályák aktuális forgalmi helyzetéről. Fontos tudnivaló, hogy az elküldött sms-re egy alkalommal küld választ a rendszer, tehát az aktuális forgalmi helyzetről minden esetben új sms elküldésével lehet információkat szerezni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








