A J.D. Power Automotive Forecasting pénteken közzétett felmérése szerint a Nyugat-európai újautó-eladások 2,5%-al csökkentek szeptemberben, 1 365 862 új autó került értékesítésre.
Az idei év első 9 hónapja alatt összesen 11 418 367 új autót adtak el, amely csekély, 0,2%-os növekedést jelent tavalyhoz képest.
Kivételes a német piac, amelynek szeptemberi értékesítése 3,7%-kal, az első 9 havi értékesítése pedig 1%-al növekedett az előző év azonos időszakához képest. Az általános forgalmi adó miatt várhatóan a következő hónapokban emelkedni fog a nyilvántartásba vételek száma, de a J.D. Power Automotive Forecasting szerint ennek hatása majd inkább januárban lesz érezhető.
A francia piacon tavaly szeptembere óta 13%-os csökkenést élt meg a piac, amely azonban nem magyarázható a szezonális ingadozásokkal. A spanyol és olasz piac is gyengén teljesített, de a várakozásokhoz jobban közelítettek.
A Nyugat-Európára vonatkozó előrejelzések továbbra is stabilnak tekintik a piacot, azonban az eladások száma várhatóan valamivel kevesebb lesz, mint 14,7 millió.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








