A Tesco autóbiztosítással foglalkozó részlege ismét elkészítette szokásos negyedéves piaci felmérését, melyből kiderül, hogy egy londoni autós akár 50%-kal is többet fizethet ugyanazért a színvonalú biztosításért, mint Nagy-Britannia más területein élő társai.
A Tesco autóbiztosítással foglalkozó részlege ismét elkészítette szokásos negyedéves piaci felmérését, melyből kiderül, hogy egy londoni autós akár 50%-kal is többet fizethet ugyanazért a színvonalú biztosításért, mint Nagy-Britannia más területein élő társai.
A felmérés 33 biztosítótársaság adatai alapján készült, a számokból szembetűnő, hogy míg az országos éves biztosítási díj átlaga Nagy-Britanniában 442 font, addig Londonban 563 fontot is elérhet a díj. Az ország keleti régiójában mindössze 329 fontot kell fizetni ugyanezen szolgáltatásért.
A Tesco biztosítási részlegének szóvivője kiemelte, hogy a sokkoló különbségek mögött a bűnügyi statisztikák, a forgalmi- és káradatok állnak, melyek értelemszerűen megemelik a városi biztosítási díjakat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








