Országszerte jelentős fennakadások tapasztalhatók a One mobilinternetes és vezetékes internetes szolgáltatásaiban.
Több száz okostelefon-gyártót végzett ki a koronavírus és az alkatrészhiány, és a technológiai változásokat sem tudták sokan követni.
Mindössze öt év alatt több száz okostelefon-márka tűnt el a több százmilliárd dolláros piacról, persze jellemzően helyi, csak egyes országokban kapható mrkák - erre világít rá a Counterpoint Research friss elemzése, amelyet a HVG vett észre. A márkák Európába sokszor el sem jutnak, többségüket kizárólag Dél-Koreában vagy épp Indiában, Kínában és Afrikában gyártották és forgalmazták.
Az okok számosak az elemzés szerint, többek között a 2020-ban kitört világjárvány, illetve az ezzel párhuzamosan kezdődő, jelentős alkatrészhiány is segítette a piac beszűkülését. Emellett kitolódott az az idő, amíg a felhasználók megtartják készüléküket, és az is jelentős szempont, hogy egyre több szolgáltató áll át 4G-ről 5G-re, és ezt kevés helyi gyártó tudta lekövetni.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








