A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Az Apple szinte soha nem enged árképzéséből, ezért már senkit nem ér meglepetésként egy-egy új iPhone ára. Most a 14-es széria esetében azonban a sokat látott magyar vásárlók is meglepődhetnek.
Az egyik tekintélyes elemző, Chris Caso szerint, az Apple kénytelen lesz megemelni külföldön az iPhone 14-ek árait, méghozzá a helyi pénznemben, a dollár erősödése miatt – ilyenre több generáció óta nem volt példa. Ezzel ugyanis meg tudja akadályozni, hogy az átváltás után kevesebb pénz üsse a markát - számol be a hvg.hu cikke.
Nem elég az, hogy dollárban kifejezve az iPhone-árak jóval magasabbak a legtöbb országban, mint az Egyesült Államokban: többek között az importvámok és a helyi adók miatt, az amerikai dollár erősödésével az Apple „egyensúlyba hozza” az árfolyamokat, ami sajnos magasabb árakhoz vezet majd az Egyesült Államokon kívül, még ha az iPhone 14 amerikai ára nem is változik. Mindez különösen rossz hír lehet a magyar vásárlóknak, hiszen Magyarország hosszú évek óta listavezető:
a világon nálunk a legdrágább az iPhone.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








