Hiába terjednek a füstérzékelők, az otthonok valódi tűzbiztonsága továbbra is sok kívánnivalót hagy maga után.
A tavalyi utolsó negyedévben szerényen, mindössze egy százalékkal nőtt az okostelefonok eladása a világon az előző év azonos időszakához képest az ellátási láncok problémái és a koronavírus új változatának a gyors terjedése miatt - áll a szingapúri Canalys ágazati piackutató jelentésében.
Az adatok szerint az iPhone 13 iránti nagy kereslet hatására az Apple Inc. végzett az első helyen a világon az okostelefonok értékesítése területén a december végével záródott negyedévben, ekkor a piaci részesedése 22 százalék volt.
Ezzel az Apple a második helyre szorította le a korábban listavezető dél-koreai Samsung Electronics céget, amelynek a piaci részesedése a tavalyi utolsó negyedévben 20 százalék volt. Az Apple egy év után került ismét az élre, piaci részesedése ugyanakkor 1 százalékponttal csökkent a 2020. negyedik negyedévi 23 százalékról. A Samsung részesedése viszont nőtt az egy évvel korábbi 17 százalékról.
A harmadik helyen továbbra is a kínai Xiaomi található 12 százalékos piaci részesedéssel, ami megegyezik az egy évvel korábbival is. A negyedik és ötödik helyen is kínai cégek állnak, az OPPO és a vivo. A Canalys egyik elemzője azt mondta, hogy az iPhone 13 kiemelkedő eladásainak köszönhetően az Apple ismét az okostelefonok piacának az élére került, miután három negyedéven át a második helyen állt.
Hozzátette: kezd rendeződni az Apple ellátási lánca, ennek ellenére a cég a negyedik negyedévben még mindig kénytelen volt csökkenteni a termelést a kulcsfontosságú alkatrészek hiánya miatt, és nem tudott elegendő iPhone-t gyártani a kereslet kielégítésére. A szakértők szerint az ellátás területén a globális problémák valószínűleg nem oldódnak meg az idei év második feléig.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








