A Magyar Telekomnak délután még pozitívban volt az árfolyama, és csak a nap végén gyűrte le a rossz hangulat.
A magyar válogatott két hazai meccse alatt a valaha volt legnagyobb mobiladat-forgalmat tapasztalta hálózatán a Magyar Telekom, a német-magyar meccs alatt viszont váratlan műszaki hiba akadályozta a hálózati forgalmat.
Átlagosan 13 százalékkal nőtt a mobilnetforgalom a labdarúgó-Európa-bajnokság mérkőzései alatt az előző év azonos időszakához képest a Telenor hálózatán - közölte a Világgazdasággal a Telenor Magyarország. Ebben az emelkedésben az Eb mellett szerepet játszik a szokásos éves trend is, a bajnokság előtti hetekhez képest ugyanis átlagosan 5 százalékos a forgalomnövekedés a mérkőzések napjain.
A legnagyobb adatforgalmat a csoportmérkőzések alatt a Magyarország-Németország meccs idején mérte a vállalat: 15 százalékkal volt nagyobb, mint a legkevésbé nézett, június 18-i mérkőzések idején.
A Magyar Telekom helyi kapacitásbővítéssel, a tervezett karbantartó munkák átütemezésével, a hálózatok és a forgalom folyamatos monitorozásával készült az Eb során várható forgalomemelkedésre. A meccsek 5-10 százalékos növekedést hoztak a mobiladat-forgalmi csúcsokban, a magyar-portugál és a magyar-francia meccs alatt pedig a valaha volt legnagyobb mobiladat-forgalmat tapasztalták a hálózaton: az Eb-t megelőző napok legforgalmasabb óráihoz képest 15, illetve 20 százalékos növekedést.
A szolgáltató a szerdai német-magyar meccs alatt nem tapasztalt ilyen kiugró emelkedést, ám ennek az az oka, hogy egy váratlan műszaki hiba akadályozta a hálózati forgalmat - közölte a vállalat. Ehhez a mobilhálózati forgalomnövekedéshez erőteljesen hozzájárult az online tévéplatformok megnövekedett nézettsége, amely különösen a magyar érdekeltségű meccsek alatt ugrott meg erősen.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Volodimir Zelenszkij gyorsítást kért az uniós vezetőktől
- Major Veronika az olimpiai kvótaszerzés után: "Nehéz megszólalni"
- Ez történik, ha a mesterséges intelligenciára bízzák egy romantikus film elkészítését
- Ukrán műholdas tévéket állított le egy orosz támadás, az egyiknél az adást is lecserélték
- Exit poll: a HDZ nyert Horvátországban, de nem tud önállóan kormányt alakítani
- Új német kezdeményezés Ukrajna légvédelmének támogatására