Milák Kristóf Los Angelesben zárná le a pályafutását - azt viszont nem tudni, hogy most újrakezdi-e az edzéseket.
A Kiss Ágnes, Nagy Bianka duó megnyerte reményfutamát a kenu kettesek 500 méteres versenyében, ezzel biztosította helyét a középfutamban a párizsi olimpián. A szegedi páros mindkét tagja ötkarikás újonc, de júniusban együtt Európa-bajnokságot nyertek, és Franciaországba is az éremszerzés reményében érkeztek.
Délelőtt az előfutamukban a kanadaiak és a spanyolok mögött harmadikak lettek, ezért kényszerültek arra, hogy kora délután még egy pályát evezzenek. A reményfutamos szakaszban is két futamot rendeztek, a magyarok a másodikba kerültek a francia, a kazah és a chilei duóval együtt.
Taktikusan építették fel a versenyüket, a rajtban nem ők voltak a leggyorsabbak, de fokozatosan léptek előre, és magabiztosan győztek. Ez önbizalmat adhat nekik, ráadásul újra végigmehettek a pályán, miközben nem volt sok félnivalójuk, mivel a továbbjutáshoz csak egy ellenfelüket kellett volna megelőzniük. A középfutamra és a döntőre pénteken kerül sor.
Címlapkép: Kovács Tamás, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








