Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Április óta 1100 településen irtották a szúnyogokat a katasztrófavédők. Immár nincsenek nagy kiterjedésű tenyészhelyek, úgyhogy idénre befejezték a szúnyogirtást.
Befejeződött az idei szúnyogirtási program, miután az elmúlt hetekben már nem alakultak ki nagy kiterjedésű szúnyogtenyészőhelyek - mondta a program végrehajtásáért felelős Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szóvivőhelyettese.
Dóka Imre emlékeztetett arra, hogy idén április 3-án kezdődött meg a szúnyogok irtása. A szakemberek földi eljárással 730 ezer hektárnyi területet kezeltek. A Nemzeti Népegészségügyi Központ a keleti országrészt sújtó extrém szúnyogártalom miatt engedélyezte a légi irtást is: 180 ezer hektáron permeteztek, elsősorban a Tisza és mellékfolyói mentén.
A légi és a földi kezelések mintegy 1100 települést érintettek - közölte Dóka Imre.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








