Hamarosan itt a téli napforduló napja, kezdődhet a csillagászati tél.
Rohamosan nő az elektronikus számlafizetés népszerűsége Magyarországon - derül ki a Díjnet független e-számlakezelő rendszer adataiból. Szeptemberben az átlagosnál mintegy 25 százalékkal több új felhasználó regisztrált a felületen, egy hónap alatt több mint 18 ezer e-számla-regisztrációt kezdeményeztek a rendszerben.
Jelentősen nőtt az e-számla-regisztrációk száma a Díjneten azt követően, hogy szeptember elején a Nemzeti Közművek áramszolgáltatója is csatlakozott a független e-számlakezelő rendszer - jelenleg már 30 különböző szolgáltatót számláló -partnerei közé. Az elmúlt hónapban több mint négyezren kezdeményezték, hogy a jövőben az NKM Áramszolgáltató Zrt. által kiállított villanyszámláikat is elektronikusan fizethessék be a Díjnet rendszerén keresztül, az összes e-számla-regisztráció szeptemberben pedig meghaladta a 18 ezret. A tendencia azt mutatja, hogy az emberek egyre több számlájukat szeretnék egy egységes felületen, elektronikusan kezelni.
A Díjnet és az NKM Áramszolgáltató Zrt. együttműködésének köszönhetően szeptembertől bármely magyar háztartásnak lehetősége van arra, hogy elektronikusan kezelhesse és fizethesse be villanyszámláját is. Ehhez csupán át kell szerződnie jelenlegi szolgáltatójától az NKM Áramszolgáltató Zrt.-hez.
A két társaság október 10-étől új szolgáltatással is segíti ebben az ügyfeleket: a Díjnet felhasználói a rendszer felületén egy egyszerű online adatlap kitöltésével kezdeményezhetik átszerződésüket a Nemzeti Közművek áramszolgáltatóhoz. Az ügyfelek a szolgáltatóváltást, illetve az azt követő egyszerű jóváhagyást követően már automatikusan elektronikusan fizethetik be - akár az első - villanyszámlájukat is. Az átszerződés a fogyasztó számára nem jár további teendőkkel. Az áram továbbra is a már kiépített hálózaton keresztül érkezik az adott fogyasztási helyre, és a meglévő villanyóra cseréjére sincs szükség, mert csak a szolgáltató cég változik, a hálózati elosztó nem. Az egyetemes szolgáltatásra vonatkozó szabályozásnak megfelelően a villamos energia egységára is azonos marad a jelenlegivel.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








