Meglepő akcióval rukkolt elő egy pekingi vállalat, hogy a nehéz gazdasági körülmények ellenére megszabaduljon az általa épített ingatlanoktól. Minden eladó ingatlan mellé ugyanis egy feleséget adnak ajándékba.
Egy pekingi székhelyű ingatlanberuházó feleséget ajánl azoknak a férfiaknak, akik ingatlant vásárolnak a társaság által felépített, "Ecological Bay" fantázianevű lakóparkban. A meglepő - sokaknak talán bicskanyitogató - promóció a Kínában élő férfiak kiszolgáltatott helyzetére épít. A távol keleti országban ugyanis nagyon nehezen találnak párt maguknak a férfiak.
A Kína Népköztársaság, "Egy Gyermek" politikájának következtében ugyanis 120 férfire mindössze 100 nő jut. A hetvenes évek végén bevezetett családtervezési politika vidéken akkor engedélyez két gyermeket, ha az első lány. Az intézkedés célja a születendő gyermekek számának radikális csökkentése és így az ország népességének kordában tartása. A mintegy 30 éve bevezetett intézkedés következtében ugyanakkor rengeteg férfi marad feleség nélkül, s öregszik meg magányosan. A pekingi vállalat most pont ebből a kiszolgáltatott helyzetből akar hasznot húzni, s a pangó ingatlanpiacba életet lehelni.
A potenciális vásárlók nemcsak a különböző burkolatok és egyéb belsőépítészeti elemek között válogathatnak, hanem lehetőségük van a rendelkezésre álló lányok között is szétnézni. Abban az esetben pedig, ha megtörténik az adásvétel és a friss "jegyesek" ténylegesen az oltár elé vonulnak, s a menyegző után egy évig házasok is maradnak, bónuszként mintegy 2 millió forintnyi nászajándékot is felkínál a beruházó. Talán a legmeglepőbb az akcióban az, hogy a vállalat jutalékot vár cserébe lányoktól a közvetítésért. Érdekes, hogy a lányok akár milliókat is fizetnének azért, hogy fogjanak maguknak egy jómódú férjet.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








