A Freedom24 szerint az Alcoa, Spotify és Johnson & Johnson ígér hosszú távon erős növekedést.
Ma kezdődik a Kun-Mediátor-ügy tárgyalása a Szolnoki Törvényszéken. A cég Bróker Marcsi néven elhíresült vezetője több mint 12 milliárd forinttal károsította meg ügyfeleit.
Ma kezdik meg a Kun-Mediátor-ügy tárgyalását a Szolnoki Törvényszéken. Az egyetlen vádlott D. Sándorné volt cégvezető, aki az ügyészség szerint 767 embert károsított meg, összesen több mint 12 milliárd forinttal. A csalássorozat másfél évtizeden át folyt. Az elsőfokú ítélet kihirdetése 2018 őszén várható.
A vád szerint a Bróker Marcsiként elhíresült 64 éves karcagi nő a budapesti székhellyel rendelkező Kun-Mediátor Kft. önálló képviseleti jogosultsággal rendelkező vezetőjeként követte el a csalásokat. A kárt sem a felszámolás alá került társaság, sem a vádlott vagyona nem fedezi.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








