Rengeteg magyar fektette ide a pénzét: most látszik csak igazán, mekkora bukta lehet belőle 2026-ban
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
A Die Hard kvadrológia főszereplője, Bruce Willis lett a harminc legnagyobb orosz pénzintézet között számon tartott Trust Bank reklámarca. A bank szerint Willis karaktere kitűnően tükrözi a Trust értékeit, a bizalmat és a minőséget.
A kampányfelelősök a megállapodás első lépéseként a héten egész Moszkvát kiplakátolták a sztár fotóival. Az óriásplakátokon a következő szlogen olvasható: "A Trust olyan, mint én, csak bank".
Az 55 éves hollywoodi sztár - aki legújabb filmjében, a Red című akcióthrillerben CIA-ügynököt alakít - egy évre szerződött a bank reklámarcául. Azt azonban nem hozta nyilvánosságra a bank, hogy Demi Moore korábbi férje mennyiért vállalta el a felkérést.
Willis a 46 évesen váratlanul elhunyt orosz súlyemelő, Vlagyimir Turcsinszki örökébe lépett a kampányban.
Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


