Az OTP Egészségpénztár elérte a 150 ezres taglétszámot, ami a 2008. január 1-i adatokhoz viszonyítva 32 %-os növekedést jelent. Azaz az év eleji adóváltozások ellenére továbbra is sokan választják cafetéria keretükből az OTP Egészségpénztárt. Az öngondoskodás egyre több állampolgár számára fontos tényező.
2010. április elején érte el a 150.000-es taglétszámot az OTP Egészségpénztár, ahol az elmúlt években folyamatosan növekedett a tagok létszáma.
"Az év eleji adóváltozások és a gazdasági válság okozta politikai-gazdasági döntések ellenére az OTP Egészségpénztár 2009-ben nemcsak a tagok, de a szolgáltatások számát is tudta növelni. 2009-ben már közel 8.000 szerződött szolgáltatónál több mint 60.000 szolgáltatást vehettek igénybe pénztártagjaink." - nyilatkozta Studniczky Ferenc, az OTP Egészségpénztár ügyvezető igazgatója.

Hozzátette, hogy valószínűleg a szolgáltatások sokféleségére tekintettel választják egyre többen az egészségpénztári tagdíj támogatási hozzájárulást, mint juttatási lehetőséget. Továbbá, az eddigi eredmények azt mutatják, hogy a munkaadók is egyre többen előszeretettel ajánlják az egészségpénztárakat dolgozóiknak. Ez egyrészt köszönhető a más cafeteria elemekhez képest kevesebb adminisztratív munkának, másrészt a kedvezményes adósávnak (25%) is.

Studniczky Ferenc, az OTP Egészségpénztár ügyvezető igazgatója
Studniczky Ferenc elmondta továbbá, hogy figyelembe véve Magyarország negatív egészségügyi mutatóit és az állam fokozatos kivonulását az egészségügyből, az öngondoskodás szemléletének egyre inkább előtérbe kell kerülnie, és lassan mindenkinek be kell látnia, hogy az állam önmagában nem képes a megfelelő színvonalú egészségügyi ellátás nyújtására. Ugyanakkor tény, hogy az elmúlt 8 évhez képest látható egy növekedési tendencia, vagyis egyre több állampolgár számára fontos az öngondoskodás.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az OTP Egészségpénztár 2002-es alakulása óta nagy energiával dolgozik azon, hogy a prevenció fontosságát tudatosítsa az emberekben, és az öngondoskodást népszerűsítse. Ennek érdekében a munkahelyeken rendszeresen szűrőprogramokat szervez és különböző akciókkal kívánja felhívni a figyelmet szolgáltatások sokszínűségére (pl. sportolás, szemüvegkeret-vásárlás stb.).
A 2010-es év legfőbb akciója az úgynevezett Gyógyvizek éve program, mely során az OTP Egészségpénztár gyógyvízhez köthető egészségügyi szolgáltató partnereinél (pl. fürdőhelyeken, szállodákban stb.) jelentős, egyedi kedvezmények várják az Egészségpénztár tagjait és családjukat.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








