21 °C Budapest

Tesco: az olcsó termékekre utaznak a vevők

2009. március 20. 11:00

A válság begyűrűzött a hipermarketekbe is: a Tesco felmérése szerint az alacsony árak mindennél fontosabbak a vásárlók számára.

A válságkezelésben elsőként a kiadásaikat próbálják meg visszafogni a lakosok. Ezt pedig az áraknál kezdik - mondta Carolyn Bradley, a Tesco marketingigazgatója egy londoni kiskereskedelmi konferencián.

A Tesco Nagy-Britanniában kétszer is csökkentette az árait február folyamán, hogy így próbálja meg megtartani a vásárlóit a hipermarketláncok közt dúló versenyben. A Tesco ezzel párhuzamosan igyekszik kiszélesíteni az alacsony árkategóriájú termékeinek körét, hogy felvegye a harcot a konkurens Aldival és Lidllel.

Érdekes módon ugyanezen a konferencián a Sainsbury vezérigazgatója Justin King úgy nyilatkozott: a britek egyelőre nem spórolnak a táplálkozáson, és még mindig hajlandóak magasabb árat kifizetni a jobb minőségért. Nem restek többet fizetni a bioélelmiszerekért sem.


Te mit adsz fel válságban?

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 24. péntek
Gellért, Mercédesz
38. hét
Szeptember 24.
Kutatók éjszakája
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2021. szeptember 24. 08:05