A Pénzcentrum 2025. december 16.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
Elfogadták Magyarország módosított helyreállítási tervét, így újabb akadály gördült el a hazánknak járó uniós pénzek folyósítása elől.
Az ECOFIN ülés után jelentette be Varga Mihály Brüsszelben, hogy az uniós pénzügyminiszterek elfogadták Magyarország módosított helyreállítási tervét, így újabb akadály hárult el a folyósítások elől. Hozzátette, hogy ez szerinte azt jelenti, hogy a helyreállítási terv, az 5,8 milliárd eurós vissza nem térítendő támogatás kiegészül egy 3,9 milliárdos hitelrésszel, és egy 0,7 milliárd eurós, szintén vissza nem térítendő kerettel – számolt be a 444.
Bízunk benne, hogy hamarosan felszabadulnak a kohéziós és a helyreállítási források, hiszen minden feltételt teljesítettünk, így Magyarország minél előbb hozzájuthat azokhoz az összegekhez, amelyek járnak neki – emelte ki Varga Mihály, hozzátéve, hogy az első részletek előlegként a most elfogadott, RePowerEU forrásaiból fognak majd érkezni jövő év elején.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








