Egy pakisztáni üzletember és azeri riválisai titkos hálózatot építettek az orosz olaj kijuttatására a világpiacra.
Vlagyimir Putyin arról beszélt egy kormányzati ülésen, hogy nincs szükség arra, hogy a szomszédos országok további lépéseket tegyenek, melyek "megronthatják a kapcsolatainkat". Hozzátette nincsenek rossz szándékaik a szomszédokkal szemben.
Kormányzati ülésen szólalt fel Vlagyimir Putyin, az állami Rosszija 24 tévécsatorna közvetítése szerint azt mondta, "az oroszoknak nincsenek rossz szándékaik a szomszédaikkal szemben". Az elnök szerint az orosz kormány úgy látja, nincs szükség arra, hogy a szomszédos országok további lépéseket tegyenek, melyek "megronthatják a kapcsolatainkat".
A BBC szerint Putyin azt mondta, azon kell gondolkozni, hogy hogyan lehet normalizálni a viszonyokat, hogyan lehet normálisan együttműködni, és normálisan fejleszteni a kapcsolatokat
Figyelmeztette országa ukrajnai "hadműveletet" ellenzőket, "ne súlyosbítsák a helyzetet" azzal, hogy újabb szankciókat vetnek ki Oroszországgal szemben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








