Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Simon Kornél a Magyar Hang „Mindenki Függő” című műsorában nyíltan beszélt az alkohol- és drogfüggőségéről - írja a Blikk.
A színész-rendező az interjúban elmondta, a „lelki fájdalomcsillapítónak” használt alkohol kezdetben az előadások előtt, majd alatt is mindennapossá vált. Bár próbált leszokni, mindig talált valamilyen indokot arra, hogy igyon. Simon Kornél egodrog-függőségről is beszélt, ami fokozatosan az egész valóságérzékelését eltorzította, időnként úgy érezte, hogy már csak hallucinálja a munkáját.
Függősége majdnem tönkretette a házasságát Gryllus Dorkával. Felesége egy ponton ultimátumot adott: elválik, ha Simon nem változtat. Ez az esemény indította el a józanság felé vezető úton. Simon terápiára kezdett járni, hogy feldolgozza azokat a generációs sérüléseket, amelyek szerinte hozzájárultak a függősége kialakulásához. A színész elmondta, hogy a szakmában már híre ment annak, hogy alkohol- és drogproblémái vannak, ami nagyon megviselte. Azóta sikerült visszatérnie a józansághoz, 25 kilót leadott, és élete ismét rendezetté vált.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








