Felmondana a gödi gyerekorvos az oltásellenes szülők támadásai miatt, többen fenyegették és be is perelték. Szimpátiatüntetést tartottak mellette.
A harmadik oltás után 21 nappal sokkal alacsonyabb volt a halandóság a koronavírus következtében, mint az oltatlanoknál, a két oltást kapottak körében pedig az év végén jelentősen emelkedett a halálos áldozatok aránya, októberben még 92 volt százezer lakosra vetítve, decemberben pedig már 367,7.
A harmadik oltás után legalább 21 nappal 93,4%-kal alacsonyabb volt a halandóság a koronavírus következtében, mint az oltatlanoknál és 81,2%-kal alacsonyabb, mint a csak két oltást kapottaknál –írta az ONS közlése alapján a Portfolio.
Azt is kimutatták, hogy a két oltást kapottak körében az év végén jelentősen emelkedett a halálos áldozatok aránya, októberben még 92 volt százezer lakosra vetítve, decemberben pedig már 367,7.
Az oltatlanok esetében decemberben 462,2 volt a halálozási arányszám 100 ezer lakosra vetítve, míg a harmadik oltás után ez 33,1-re esett, három hét elteltével pedig 24,5 volt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








