Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
A szennyvízminták SARS-CoV-2 örökítőanyag országos átlagkoncentrációja emelkedik. A mintázott helyszínek többségét stagnáló tendencia jellemzi, emelkedés figyelhető meg a budapesti agglomeráció vizsgált települései (Tököl, Biatorbágy, Szigetszentmiklós, Budakeszi, Százhalombatta), valamint Kaposvár, Nyíregyháza, Pécs és Szolnok esetében.
A vírus-örökítőanyag koncentráció két település (Győr és Nyíregyháza) esetében a magas koncentráció tartományba esik, míg 19 mintavételi helyen az emelkedett, egy településen a mérsékelt kategóriába sorolható.
A szennyvízminták SARS-CoV-2 örökítőanyag országos átlagkoncentrációja emelkedik.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








